Aydanur24 reflüsü var ise der.. bizim pediatristimiz 2-3 aylarda gelişime bağlı olarak reflünün bütün bebeklerde olduğunu ama şiddetinin farklı olduğunu söylemişti. Benim kızım bazen kusar, lap diye ağzının kenarından minicik bir kusmuk çıkartır, biz şiddetli yaşamayanlardanız çok şükür. Olağan reflü haricinde reflü varsa da bilmek ve tedaviye veya reflüyle yaşama bilincine erişmek için bence doktpr iyi bir yöntem