Çok yorucu bir şey söyleceğim ama meme reddini biz öyle aştık. Gezerek ama sadece ikimizin olduğu odada emzirdim. Çıt bile çıkarmadan. Bir de güzel anne savaşma biraz sal kendini,biraz rahatla böyle geçmiyor. Geçici bir süre bu. Bende çok zorlandım çok yoruldum. Nereden yaptım bile dedim ama bir gün doktor kontrolümüzde emzirme odasında 3 günlük bir bebek gördüm. Benim minik bebeğim onun yanında kocaman duruyordu. Ve ben olaya poflaya bebekliğini geçiriyordum. Çok kötü hissettim bir daha asla bu boyutlarda olmayacak bana bu kadar muhtaç hatta düşkün bile olmayacak. Bende bu düşünceler çok işe yarıyor. Hala çok yoruluyorum 8.ayımıza girdik. Ama mutlu bir anneyim ve biraz daha kolaylaştı.