Kizlar oglum 4 ay 18 gunluk heralde 10 15 gundur gunduzleri ayakta sallamayi kestim yanina uzanip pis pis pat pat yapiyorum birde ninni aciyorum 10 15 dakika icinde uyumus oluyor ancak gece 8 8.30 gibi uyuyor ve ya memede uyuyakaliyor ayaklarima alip kundaklayip yatiriyorum yada kucakta sallayip mayisinca ayagima alip kundaklayip yatiriyorum gunduz pek kundak yapmiyorum bazen uyandiriyo kendini bazen uzun uyuyo degisiyo simdi gecede sallamak ve kundak yapmak istemiyorum ama ya uyanirsa uyumazsa korkusu var bildiğim yoldan devam ediyim moduna giriyorum sizce gece de bisegine koyup pispis pat pat ve ninni ile uyutsam gece uykusuna gecis yapabilir mi ve kundak yapmasam kendini uyandirmayi birakir mi bende hep gece uyanir geri uyutamam yeniden kundak sallama yaparim korkusu var ama gunduzleri pispis pat pat ve kundaksiz uyuyoruz gece de uyur mu sizce