whitechocolatemochaa malum elimiz bütün gün bulaşıkta bu yüzden el kremi süremiyorum suya girince yağlı his oluyor çünkü. şöyle şıp diye emilen bir el kremi tavsiyeniz var mı?
NuruKelam whitechocolatemochaa CeraVe’nin nemlendirici kremi. Bende aksine yağlı krem tercih ediyorum çok fazla kuruduğu için. CeraVe alınca şaşırdım böyle olmasına ama güzel nemlendiriyor.
Flamingom whitechocolatemochaa şıp diye emmesi için düzenli sürmeli her akşam yatmadan çünkü ilk başta ne sürsen emmiyor oyle kalıyor düzenli sürmeye başlayın ben her akşam elime ne gelirse sürüyorum. Neutragena hızlı emilen kullandım o bitti daha alamadım elimde arko nem kapaklı yuvarlak kutuda iki adet vardı onları bitiriyorum memnunum demem o ki düzenli sürmek lazım ama yok param var 30 ml için 250 lira veririm derseniz the body shop hemp yazan krem var kötü kokuyor ama en etkilisi
whitechocolatemochaa NuruKelam yüzüm için cerave kullanıyorum çok memnunum ama o da suya girince yağlanıyor 🥹 hem abdest hem bulaşık olunca emilmesine fırsat kalmıyor, yatarken sürünce de yeterli gelmiyor gün içinde tazelemem lazım 🥲