aytugpasa pamukseker_ evet normal yedisinde yatıyordu ama yatmadı bayrama yakın yatıracak olabilirler
Derya-Anne pamukseker_ dün akşam eşimle konustuk da 12sinde yatacakmis galiba öyle biseyler dedi misafirim vardı pekte anlamadım ama yardım parası da yatmadi daha 12sinde yatiracaklarmis bu ay falan demişti
Missmiyuki Bu yardım parasını neye göre veriyorlar anlamıyorum 2 defa başvurdum ikisi de red. Yani evim yok arabam yok kenarda altınım yok sadece eşim çalışıyor 6 aylık oğlum var ve 10800 maaş aylık. Ne istiyorlar sokakta mı kalmalıyım acaba