Alparslan616161 Çok teşekkür ederim, araştıracağım. Eşim özel hastanede çalışıyor, her yeni gelen dahiliye doktoru bir önceki doktorun verdiği ilacı değiştiriyor. Sana yanlış tedavi uygulamışlar diyorlar. Artık ne yapacağımızı bilemiyoruz. Geçen akşam hipoglisemi yaşadı, çok korktum. Komaya girdi resmen. Devlet hastanesi belki araştırır altta yatan sebebi bulur diye düşünüyorum. Çok dengesiz bir şekeri var. 500 olan şeker, bi anda 40’a düşebiliyor.