Tugceflin bebek bu hep ağlar uyumaz malesef once bunu bilmek lazım. Ac değildir kilosu cok iyi bence ama kaç kilo doğdu sonra bir ödem atınca az biraz düşer sonra toparlar. Bebekler 2 haftadan sonra bagırsak hareketleri tam anlamıyla başlar gaz sorunu olur benim kızım 9 aya kadar gaz ve reflülüydü. Sadece meme ile beslendi biberon emzik hiç aldıramadım bana yapışıktı yani ama geçiyor hepsi şimdi 3,5 yaşında kızım 🥲