Merhaba,bebeğim 3 aylıkken aynı problemi yaşadım ve emzirmeyi bırakıp tedavi olmaya karar verdim ankilozon spondilit hastasıyım bende. Doktorum Cimzia diye bir iğne başladı ve emzirmeye devam edebileceğimi söyledi. İlaç raporlu bi ilaç eğer ben İstanbul’da yaşıyorum doktorda İstanbul’da. Ve şu an bebeğim 2 yaşında hala emziriyorum🙏