Kızım 8 aylık artık tutunarak adımlamaya başladı ben de ayakkabı almayı düşünüyordum evde bir tane vardı hediye gelen onu denedim ayağına bakıp ağlamaya başladı denk gelmiştir sandım dışarda ne zaman ayakkabı görüp ayağına demesem bağıra çağıra ağlıyor artık evdeki ayakkabılarını görünce ağlamaya başladı önerisi olan var mı nasıl alıştıracağız ayakkabıya