Redcat16 Tatli mamiler merhaba, Oğluşum 10 aylık fakat 1,5-2 yaşa göre bayramlık bakıyorum. İnstada güzel şeyler çıkıyo ama hiç güvenilir gözükmüyorlar. :( Hadi bayramlık önerilerinizle çosturun burayı 😍❤️
edabolukbasi Redcat16 instagramdan alışveriş yapmayın bi zahmet geneli dolandırıcı h&m zara lcw defacto e bebek civil bi sürü mağaza var en azından iade değişim yapabilirsiniz
Damlanurrr Redcat16 bende LC den kupon kullanarak hem bayramlık hem yazlık alışverişini yaptım çokta hesaplı oldu şuan e bebekte bir takım 300 400 lira ne yazık ki