kucukanne35 Yoğurt yesin ne güzel benim oğlum da öyle. Ara öğünde yer, yemeklerin yanında yer günde 200-300 gr yoğurt tüketiyor.
Ama sabah karışım yapmayın artık. Zararı şu an yok ama ilerisi için beslenme alışkanlığı geliştiremez.
Ben de karışım ile büyümüşüm mesela
Asla kahvaltı aramam. Arada yerim. Bu sefer atıştırmalık tüketiyorum mesela ve çok sağlıksız beslenmiş oluyorum.
Yani zararlarını hemen göremezsiniz onu demek istedim.