ekuru ben de 6 aylıkken başladım korkutuğum gibi olmadı çok şükür bakıcıya bırakıyorum, okuldayken boş dersimde sağıyorum sağmasam göğsüm şişiyor sağdığım sütü de içmiyor benim kızım bisküvili de denedik içmiyor, yoğurt çorbası yoğurt muz elma gibi şeyler hazırlayıp veriyorum bakıcısına ben gelene kadar onları yiyor şu an 8 aylık , benimki biberonu almadı bir iki gün içmiş sütünü sonra hiç içmedi, bence yediği şeyleri deneyin