Kızlar bebeğim 25 günlük 3875 gram doğdu sezeryan ile doktor 1 günlükken mama takviyesi yapın dedi 1 hafta sonra kontrole gittiğimizde 150 200 gram vermişti mamayı artırın dedi bi emzirme bi mama şeklinde ilerledik bebeğim sanırım biberona alıştı ve 45 ml içen çocuk 100 ml içmeye başladı doymuyordu emmek de istemiyoruz emse de saatlerce memede kalıp emiyordu gaz oldu aşırı karnı şişti başka doktora gittik devlete hemen mamayı kesin dedi metsil diye bi damla verdi her doktor Farklı bişey söylüyor ne yapcam dün hiç mama vermedim ya sütüm yetmiyorsa diye düşünüyorum