Keslin_3 Bebeğim şuan 4200 kilo bugün doktora gidicem kesin kilo almiştir da sleepy kullanıyordum 2 numara sızdırınca baby turconun 2 numarasini aldım sanırım küçük gelmeye başlayacak 3 numarasini alsam kullananlar var mı