Evet benimde merak ettiğim bir konu 2,5 ay sonra ilk reglimi oldum şuan 2. Regli olacağım gibi karnım falan ağrıyor ve bebeğim ilkinde de ikincisinde de meme reddine başladı atak haftalarıylada çakışıyor hangisi yüzünden bilemedim ama gündüz göğsüme geldi ağzını açtı ve birkaç yudum aldıktan sonra ağladı devamlı sanki sütü beğenmiyor gibi yaşayan var mı böyle bir durum henüz regli olmadan