queen_mom Kızlar bebeğim 4.5 aylık ağız çevresi kızarık salya akıtıyor oyuzden oluyormuş sanırım. Bu sabah kalktık baktım baya kızarıkti tahriş olmuş krem sürdüm biraz hafifledi. Sizin onerebilceginiz birşey var mı bu durum için
CaglaMenessa queen_mom evet benim kızımında bazen ağzının kenarları kızarıyor kuruyo bebek vazelini sürüyorum iyi geliyor
dikkatbebekvar queen_mom acaba kuruladıgınız sey de tahris ediyo olabilirmi. Sert geliyodur cildine. Salyası da olabilir ama yine de bi degerlendirin onu da gecer belki. Benimki de bi bi bucuk aydır salyalı ama cok sükür öyle bişey olmadı
queen_mom CaglaMenessa tamm canm saol .bende sarı kantaron sürdüm azıcık iyi geldi gibi .bı zararı olmaz insallah
queen_mom dikkatbebekvar onu da düşündüm ama kullandığım şeyler güzel . Ama silerken sürterek siliyordum.belki onunda etkisi olmuştur..artik Tampon şeklinde kuruluyorum.