Doğumdan sonra kendimi çok çirkin hissetmeye başladım eşimle dışarda gezerken falan en çirkin kız bile gözüme güzel gözüküyor acaba eşim bakacak mı diye gözüm sürekli eşimin üstünde kendime olan özgüvenini kaybettim sanırım ben de güzelim falan ama normalden 10 kg fazlam var hatta 15 versem şahane olur onun haricinde kilodan ötürü istediğim gibi giyinip çıkamıyorum kendimde fiziksel değişiklikler yapmak istiyorum kendimi iyi hissetmek adına saçımı kestirwbilirim boyayabilirim ya da perma veya Brezilya fönü yaptıralım (keratin ) kaşlarımı daha keskin net olsun diye microblading yaptırabilirim ama bilemiyorum tabi yaptırıyım derken daha beter de olmak istemiyorum ama bakımlı olmak istiyorum olamıyorum temizlik hastasıyım resmen takıntılıyım evle uğraşmaktan kendimle uğraşamıyorum çalışıyorum ama çalışan kadın edası yok bende nedense geçen izmire gittik koca İzmir’de tayt tişörtle gezdim herkes minili şortluydu falan benim bile gözüm kaydı yani var mı bir önerisi olan kendinde bir değişime giden sonuç alan ?