Tatli_Bir_Anne_ Allah Aşkınıza ne yapıyorsunuz omuz bel aglarınız için ne yapıyorsunuz, ben artık dayanamayacak noktaya geldim, çocuk kilo aldıkça şiddetleniyor. Yok mu çözümü?
lavanta35 Tatli_Bir_Anne_ aynı durumdayım doktora gittim kambur duruyosun duruşunh düzeltsen geçer dedi ama emzirirken dik duramıyorum ki. Ben de burda bekleyeyim
lavanta35 Tatli_Bir_Anne_ sizin de sabaha karşı artıyor mu benim özellikle sabahları çok kötü oluyor her sabah bu ağrıyla uyanıyorum
dikkatbebekvar Tatli_Bir_Anne_ benim emzirmekten değil cok memede keyif yapmıyo yani doysun bırakır emzik alır da. Bizimki 4. Aya girdiginden beri kucakta uyumaya basladı bi saat hoplat zıplat mahvoldum. Sırtım sanki ikiye ayrılıyo aglayınca bırakamadıgımda o an o kadar kötüki dayanmak.
NilDua Tatli_Bir_Anne_ ben tutuldum kaç gündür boyunlukla geziyorum ilaçlar kullanıyorum yarın emara gircem. Çocuğa mama başladım sırf bu yüzden ya
Tatli_Bir_Anne_ lavanta35 aynen benimde o şekilde, uykunun dinlenmenin hiç bir faydası olmuyor.. uzun süre aynı pozisyonda kalmak iyi gelmiyor heralde diye düşünüyordum bende
seboss35 lavanta35 @Tatli_Bir_Anne_ Benimde aynı şekilde sabah kalkınca çok kötü oluyorum sanki hiç dinlenmemis gece boyu sırtımda yükle uyumuşum gibi Gündüz oğlum hep kucak istiyor onunda etkisi var sanırım ağırlaştıkca tasimak zorlaşıyor birde üste emzirince ağrıdan duramıyorum
Tatli_Bir_Anne_ seboss35 aynı şekilde, bunun bir çözümü yok mu, bu şekilde nereye kadar gideceğiz böyle agrilarla
Tatli_Bir_Anne_ dikkatbebekvar Ben ilk 3 ay kucakta uyuttum, çok gazlı bir bebekti. Vazgecirebiliyorsaniz şimdiden bırakın kucakta uyutmaya. Benim belim kitleniyordu artık. Ayağınıza sallamayı deneyin. Artık ağırlamaya basladilar bide, işiniz çok zor
dikkatbebekvar Tatli_Bir_Anne_ benimki ayakta sallanarak uyurdu. Su an 4. Ay atagında ve her seyi reddediyo malesef yastıga koyduğum an aglıyo
Tatli_Bir_Anne_ NilDua Allah yardimcin olsun canım. Bizimksii mama da kabul etmiyor. Kaç aylık bebeğin
NilDua Tatli_Bir_Anne_ sağol canım 3 aylık. Benimkide Mamayı sevmedi ağlayarak içiyo. Allahtan dolapta sütler vardı sağdığım onları da veriyorum .
Tatli_Bir_Anne_ dikkatbebekvar benimkisi de öyle, hemen kafayı kaldırıyor. Ağzına birkaç damlasından veriyorum, hemen emzik tutuyorum sonra öyle sakinleşiyor sallayıp uyutuyorum tekrar direnmeye başlamadan, çoğu zaman ise yarıyor