Kızlar geçenlerde alerjim arttığı için serum aldım ve oğlumu bir gün boyunca daha önceden sağdığım sütlerle beslenmem gerekti. Ve aklıma bir şey takıldı. Bu süt saklama poşetleri büyük. Çözdürünce hepsi çözünüyor ama çocuk hepsini içemiyor. Kalan kısmını tekrar dolaba koyup tekrar ısıttım ama hata mı yaptım acaba. Ve ısıtılan sütü 1 saat içinde tüketin yazmış kimi. Üç saat bekletirim diye düşünmüştüm ben. Bir de fazla çözdürdüğümü buzluğa geri attım üstüne de not düştüm daha önce çözündü diye ama. Kullanmalı mıyım onu bilmiyorum. Benimle bilgilerinizi paylaşır mısınız?