Bebeğim 2 aylık meme+mama gidiyoruz bazen doymadigi zamanlarda mama veriyorum günde 2-3 kez bazen hiç vermiyorum sağdığım sütü veriyorum. Sma comfort kullanmıştık şimdi Aptamil aldık ama bu ara gaz sıkıntısı var mamadan mı bilmiyorum. İçerik olarak ve memnun kaldığınız gaz da yapmayan mama önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌸