Ben en başta eee ve pat pat yapıyodum sonra bebeğim istemedi bende bıraktım.Zaman zaman değişiyo bebeğinin isteğine göre bi ritim bulursan kolay olur.Şimdi yatağına koyuyorum birz mırıldanıyo yanına oturuyorum mayışınca tam dalmadan odadan çıkıyorum.Tabi bizim emzik ,uyku arkadaşı ve battaniyemiz var👍