Bhrm16 Arkadaşlar çocuğunuzda astimatı olan var mı biz 4 aylık göz kontrolünde ölçümde yüksek çoktı 1 yaş sonrası bakalım dedi götürücem belirtileri nedir ve oğlumun sağ gözünde yaşarma var yaşarıp akıyor ve güneşe çıkınca hemen bakamıyor