Yaprakderin22 Kızım 4 aylık gündüz ayağımda sallayarak uyutuyorum bazen yumusak ve omuzları yukarda olacak şekilde yastıkla olduğu yerde bırakıyorum beşiğine alınca hemen ağlıyor. Yastık kullanmanın bi zararı olurmu ?
Juniorozturk Yaprakderin22 6 aya kadar yastık kullanmanın iyi olmadığını biliyorum bence kullanmayın ani bebek ölümlerine neden oluyor Allah korusun. Eğik bir pozisyonda yan yatırmak tavsiye edilen . Gerekirse reflü yatağı alabilirsiniz aynı mantıkta ama sağlıklı ☺️