Uykusuzkoala mel123 nerede yaşıyorsunuz ben de babycim oyun halımı satmayi dusunuyorum 6 aylik oldu yuvarlaniyor artık durmuyor.
Erva42 mel123 üzgünüm son fiyat 420 ye alındı hiç kullanılmadı desem yeridir yani o kadar tertemiz kutusunda duruyor
SevgiVeysel Foto nasıl yükleniyor bilmiyorum şimdi atarım benim kide çok guzel oglum ilgilnrmiyor pek
SevgiVeysel mel123 kışın aldim evimiz çok soguk tu diye 2 3 defa tek cikartim oglum oynadı. Daha da ilgilnrmdi koste bıraktım 400 e aldim 300 e veriyorum