Cumartesi günü doğum yaptım ve bebeğimde benimle olan kan uyuşmazlığından dolayı sarılık çıktı bir de enfeksiyon varmış kanında doğumun ertesi günü yoğun bakıma alındı bugün 5.gün cumartesi antibiyotik tedavisinin 7.günü ayrıca daha çnce kustuğu için anne sütü vermiyorlar sadece mama ve serumla besleniyo bu hastalığın en etkili ilacı anne sütü diye düşünüyorum bu yüzden antibiyotiğin 7.gününde hastaneden çıkarmak istiyorum başına böyle bi şey gelen var mı?