Merhabalar, oğlum 10 aylıkken ayakta sallamayı bıraktık biraz zor oldu. Yanına uzanıp saçlarıyla oynayarak ninni söyledim fısıldayarak sevgi cümleleri kurdum böyle böyle ayakta sallamayı bıraktık. Ama şimdide kirpiklerimi sevmeden uyumuyor. Yanına uzanıp kirpiklerimle oynayarak uyuya kalıyor. Bu tarz bişeye alışmaması için ellerini kaldırdığı zaman nazikçe indirebilir, severek uyutma yöntemini deneyebilirsiniz. Şuan 21 aylık bazen kendi uyuya kalıyor. Biraz zaman alıyor. Umarım işinize yarar. Sağlıklı günler dilerim 😇