Hayırlı Sabahlar herkese.. Kızlar eşimin midesinde helikobakteri var. Kartal Koşuyolunda endoskopi oldu sonrasın antibiyotik verdiler iyi geldi biraz ama sonra tekrar eski haline döndü.. Dışkısını filan yapamayor şuan ve şişkinliği var çok. Kartala tekrar gitti ama aynı doktor denk gelmemiş ve ilgilenmemişler.. İstanbulda hangi hastahane hangi doktor bakar bu duruma öneriniz var mı? Yoksa tek çare özele gitmek mi? Birde geçici bi hastalık değil mi bu ya😔 çok üzülüyorum