Gidip memnun kaldığınız biri var mı yazabilir misiniz. Bide aklıma takılan bisey var eşimle son zamanlarda artan iletisimsizlik yüzünden gitmeyi istiyorum gittiğimiz terapist erkek de olsa kadında olsa ben sorunları anlatabilirim fakat eşimin anlatabilmesi için hangi terapiste gitmek daha iyi olur