Eber23 bizde 3 ay 20 günlükken yaptırdık sünnetini, dikişli önerdi 2 doktor. Kapak koymayı önermedi, bolca verdiği 3 kremi sıkıp bezliyordum. Bir beden büyük bez önerdi doktor ilk 2 gün zor oluyor ama 5. Güne iyileşmiş bitmiş oluyor çok büyük rahatlık şimdki aklım olsa ilk 1 ayında yaptırırdım. Yaptıran arkadaşlarım süreci daha rahat atlattı