Vestel kullanıyorum 2 yıl olacak çok memnunum resmen elim ayağım herşeyim😊 eksi yanı çamaşırlar baya kırışık çıkıyor geri kalan herşeyi mükemmel. Kurutması, çamaşırları yumuşacık yapması, süreyi kendi hesaplaması, çamaşırlara zarar vermemesi, enerji tasarrufu bunlar artıları. Model sanırım Km9701 hatırlamıyorum tam çünkü evde değilim 9 kg olan