cemreninannesi_ bebeklerimiz aynı aydalar, aynı sorunu yaşıyoruz bir gecede her şey değişti, kendi yatağında uzun süre yatamıyor, yatsa da 10 dakikada bir kalkıyor ve bir süre sonra hepimiz uyuyabilelim diye yanıma almak zorunda kalıyorum emerek uyuyor. Bu dönem geçer mi sizce? Ben bunu nasıl düzelteceğim nasıl üstesinden geleceğim çok kafam karışık, böyle devam etmesinden çok korkuyorum.