queen_mom Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık.saçımı değil ama kaşımın rengini açtım saç boyasıyla bir zararı olur mu acaba nette kana karışabilir felan diyor.tedirgin oldum sizler boyatiyormusunuz saçlarınızı
Damlasu23 queen_mom ben hep boyuyorum saçlarım sarı dip boyası yapınca kaşımı açıyorum her hangi bir sorun yaşamadık çok şükür.
BelaCivciv queen_mom Doktorların önerdiği bir şey değil boya. Tekrar yapmadan önce bir doktora danışın
queen_mom Damlasu23 anladım canım. Bende normalde hep açarım kaşımı hamilelikte yapamadım artık yapayım dedim ama içim de rahat etmedi kana karışır mı acaba siz doktora sordunuz mu
Damlasu23 queen_mom her hangi bir sorun olmadı sormadım bişey olsa zaten çıkardı bende hamilelik de yapmadım sonuç olarak karnımızda oldukları için insan herşey den korkuyor o dönem