Burcuhiranur 3 aylık bebeğim uykuda çok öksürmeye başladı başka bişeyi yok ateş vs. Fakat burun tıkanıklığı ve akıntısı var ne yapmam gerekiyor
-Omrumm- Burcuhiranur çok geçmiş olsun aynı şeyleri yaşıyoruz haftaya 3 aylık olacak doktor küçük doz da antibiyotik verdi burun temizliği yapıyoruz o kadar henüz çok küçükler zor oluyor gerçekten
Mertveannesi2211 Burcuhiranur geçmiş olsun bizimkide 4 buçuk aylık aynı şekilde geceleri özellikle öksürük ve burun tıkanıklığı vardı dört beş gün buhar kullandım gecmeyince doktora götürdüm ciğerlere inmesinden korktum balgamin ilaç kullanıyoruz malesef öksürük bitti biraz balgam kaldı şimdi