Bebeğiniz biraz küçük tabiki biraz daha büyüseydi bu kadar endişe etmezdiniz ama eğer maddi durumunuz ve sağlığınız yerindeyse, naçizane tavsiyem tekte kalmamanız. Kardeş kadar güzel ve özel bişey yok. Evet şimdi çok zor ama ilerde onların birbiriyle olan bağını gördükçe iyiki diyeceksiniz. Ben her gün ablalarımla konuşmadan güne başlamıyorum mesela. Abim sık sık arar bi derdin bi ihtiyacın var mı diye. Allah razı olsun anne ve babamdan, ablalarım ve abim olduğu için🥰