Her bebek mama yiyince şişmiyor yalnız .. mama yiyipye cok zayıf bebek gördüm ben .. meme + mama şeklınde gittim ben hep sütüm olmasına rağmen bebeğim doymuyordu mecbur mama verdim doydu yavrum.. ne gaz ne kusma hiç bir sorun yaşamadık SMA OPTİPRO kullanıyorum , suanda 5 buçuk aylık 10 kilo kaç kez doktora gittik oyle şiş felan değil sadece iri bir bebek dedi doktorum.. gayette tüm değerleri normal çıktı temız .. ayrıca asla kutu üstünde yazılan beslenme şeyine göre gitmedim kızım ne kdr yiyorsa hep o kdr yaptım mesela 3 aylıkken 90 yitiyordu arada 120 cc gece bir kere yiyordu uykusunda.. sadece 3 saatte bir verdim mamasını 4 aylık olunca meme reddi yaşadık malesef artık hep mama yiyor suanda mesela 150 cc yiyor kutu üstünde 220 cc yemesi gerekmiş ama bak bebegım az yiyor .. haddinden fazla zorla verilmemeli ne kdr yiyorsa doyuyorsa odur her ay zaten bir cc artırıyor