Abc_1010 Ya kızlae Allah aşkına akıl verin..kızım tam 9 saattir uyudu ve emdi şimd yine uyudu.. normal mi bu? Normalde alarm kuruyorum gece uyanıp emziriyorum bu defa bekleyeyim bakalım dedim ve sonuç..(6 aylık)
Kayra-moms1 Abc_1010 Bence sorun yok ya benim de oğlum 7 8 gibi uyur sabah 5e 6ya kadar. Acıkırsa gece uyanır bazen doyururum yine uyur. 4.5 aylık. Ben de çok uyuyor normal mi diye sorguladım ama normal bence uykuyu seviyor anasına çekmiş😃
-Ozge- Abc_1010 Üzülmeyin bu geçici bir dönem hele az daha büyüsün evde uykular haram oldu gençliğim bak talanda oldu diye şarkı söylersiniz 😂
Abc_1010 BuzluKahve maşallah Allah bağışlasın..ne bileyim uyanık kalan sürekli uyanık kalmaya çalışan çocukları duyunca bunun normali bu sanıyorum. Yani yetişkin gibi uyuması da garip geldi🙈
Abc_1010 BuzluKahve peki sonra yine öyle mi oldu? Benim kızım zaten genel olarak uyuyor gaz problemi bittikten sonra hala uykucu olması tedirgin etti..
Kayra-moms1 Abc_1010 Abc_1010 Biraz daha büyüyünce uyumak bilmez. Öyle diyorlar yani🤷♀️. Keyfini çıkarın