Oğlumu 5 ay emzirebildim 2 yaşına kadar formül mama yedi kızım 1 sene emdi 1 sene sonra memeye kafayı bir çevirdi ne yaptıysam almadı tekrar doktorumuz en az 1 sene daha günde 1 2 kez formül mama kullanalım dedi 2 yaşına kadar mama kullandım. Evlatlarım için dünya uzerinde en iyi anne benim. O yüzden canın sıkılmasın kalbin kırılmasın güzel anne.gonul isterki 5 yaşına kadar emzirdik diyelim geri gerine. Ama olmadığında şükür ki karnını doyuracak gelişimine katkı sağlayacak başka seçenek var