Bebeğim 21 aylık ve kabız çok ıkınıyor ama bi türlü yapamıyor dışkısını onu öyle görünce içim gidiyor makatı yırtılcak diye korkuyorum artık.çok sert dışkısı dulkosoft içiriyorum belki yumuşatır diye daha bi etkisi olmadı lavman denedim çocuk çok ıkındı ama yapamadı yine kayısıları kaynatıp suyunu içirdim ama daha yapamadı lütfen tavsiye verebilirmisiz nasıl kakasını yaptırbilirim