Öncelikle ikinci bebeğim, ayy yürüteç böyle zararlı, ayy şöyle kötü diyenler lütfen yorum yapmayın olur mu.. doğru kullanılırsa hiçbir problem olmuyor kademesini düşük tutmak önemli ve az bindirmek..
Erkeklerde yumurtalık kısmı zarar görür diye bindirmek problem olur mu bilmiyorum. Kızımı 6 ay dan 9 aya kadar koymuş , sonra yürüme arkadaşı ile yardımcı olmuştum yürümesine. Oğlumu da 6 ay da koysam problem olur mu? Siz nasıl yaptınız?