Arkadaşlar doğum yapalı 16 ay oldu. Normal doğum ve 15 saat sürmüştü. Nasıl anlatsam, küçük tuvaletime çıkıyorum bitti sanıp el yıkama vs. 2 dk sonra tekrar küçük tuvaletimi yapıyorum bir gıdım kadar geliyor. O gıdım idrarı yapmayınca özel bölgem yanıyor gibi oluyor. Doğumdan beridir böyle. Yaşayan var mıı? Umarım anlatabilmişimdir