Esma1993 sık sık besle canım benim bebeğim 19 du iki gün yattı hastanede sonra eve geldik 2 gün içinde gene yükseldi tekrar bi 2 gün yattı çıktı 4 gün yattı hastanede 2 saate bir beslemen gerekiyor ama geçici süreç 10.günden sonra düzeliyor düşüyor ben çok korkmuştum çok ağladm ama çok şapcak bir durum yokmuş çok şükür sürekli uyuduğu için beslenme yapamamıştım yetersiz olduğu için sarılık değeri yüksek çıkıyor ilk günlerde 5 ve 7 günler en fazla çıktığı günler sonrasında düşüyor ve bebek kendine geliyor acıktıgın sa ağlıyor kalkıyor yanı