annlk05 eğrilik nasıl soru olmaz dediler anlamadım. İleride ergenlik doneminde veya evlendiğinde ereksiyon halinde ciddi sorun oluşturur. Benim oglumdada eğrilik vardı ve idrar deliği ucunda değil torbalarinin olduğu yerde. 2 ameliyat geçirdi idrar deliğini uca almak için ve bir kere daha ameliyat olacak. İlk ameliyatinda da eğrilik düzeltildi. İyi bir doktora gidin lütfen ihmal edilecek bir durum değil. Ayrıca eşimin akrabasının oğlununda cift deliği vardı kapattılar ameliyatla ama ilk başta iyi bir doktora gitmedikleri için yanlış operasyon olmuş ve o çocukta 3 ameliyattan sonra düzeldi. Umarım kolaylıkla atlatırsınız geçmiş olsun