Kızlar kızım 8 aylık oldu doğduğundan beridir hep ağlayan ağlarken katılan bir bebekti uyku problemi var gündüz ayakta sallıyorum uzun süreli uyusun diye ayakta sallamazsam hemen uyanıyor 30 dakkada ve o gün bana zehir oluyor huzursuzluk huysuzluk yapıyor gece uykuya dalarken emerek dalıyordu göğsümde şimdi 5 6 Gündür meme de değil sallanarak uyumak istiyor sallıyorum koyuyırum yatağa benimle yatıyor hop uyanıyor dalamıyor öyle bir çığlık atıyor ki öyle bir ağlıyor ki tekrar salla sabaha kadar böyle çok uyanıyor bazen sadece 2 kere uyanıyor ne yapacağım anlamadım :(( artık psikolojim bozuldu gündüz ayrı gece ayrı çok yıpranıyorum