5465ss Merhabalar bebeğim 2 aylık oldu geceleri çoğu zaman kalkıyor da kalkmadigi Zaman süt için kaldirmasam bir sıkıntı olurmu acaba beslenmesi için yani
Hkshkshsk 5465ss bizim doktorumuz 1 ayın doldurdukdan sonra kesebilirsiniz dedi uyku onun için daha önemli demişti acıkınca uyanır demişti öyle yaptık bizde
tekbasimabakiyorum 5465ss ben de iki buçuk saatte bir kaldırıp emziriyordum ama son üç gündür kendi haline bıraktım, tam iki ayımız bitti. Kilo alımı ilk aya göre yavaşlamış ama, aklıma o takılıyor sadece.
Baklavanida Yo hayır benim bebem yeni 3 aylık oldu geçen 7buçukta mamayı içti uyudu bende ellrmrdim uyurken saat 2de uyandı mamaya. Acıkınca uyanıyorlar zaten 🤭🥰
kbra-10 biz də 2 ay 20 günlüğüz artık acıkınca kendi uyanıyor ben uyandırdığım zamanlarda çok huzursuz oluyor o yüzden artık kendi halıne bıraktım diyebilirim ben de
5465ss kbra-10 o zaman benimde içim rahat edebilir biryerde duymuştum aç kalınca şekeri düşer diyede zaten acıkınca kendi uyanır dediğiniz gibi
kbra-10 5465ss hiç sormayın ilk zamanlar bennde öyle diyip uyandiriyordum baktım huzursuz oluyor kendi haline bıraktım 🙈🙈🙈
Linabuse1002 5465ss benımde 2 aylık kılosu boyu gelişimi iyise kaldırma uykusundan hiç etme canım ben kaldırmıyorum sadece 1 ay kaldırdım ondan sonra suan artık kendı ne zaman kalkarsa o zaman kaenını doyuruyorum
5465ss Linabuse1002 iyi bari ya çünkü bakayirum uyuyir güzel güzel hiç rahatsız etmek istemiyorum aç olsa kalkar zaten dediğiniz gibi
Baklavanida gulayada hayır canım akşam 7 buçukta mama içip uyuyordu kendisi uyanana Kadar ben uyandırmıyordum