Benkeyfimkahyasi90 Bebeklerinizi gece beslenmesiicin uyandırıyor musunuz? 1 yaşına girecek bebeğim ilk defa 6 saatir uyuyor bugün yoruldu acaba ondan mı kaldırıp mama verecektim eşim bırakmadı karışma uyusun dedi sizce kaldırmalı mıyım
burcuo Benkeyfimkahyasi90 8-9 aydan sonra gece beslenmesini kesmeye başlıyor insanlar. Benimki de 1 yaşına girecek haftaya, hiç uyandırmıyorum ama sağ olsun kendisi zırt bırt uyanıyor. Uyandırmayın bence, acıksa uyanırdı zaten
Hkshkshsk Benkeyfimkahyasi90 bence hiç karışma uykusunu alsın aç olsa zaten uyanır benim oğlumda 9 aylık 2 aylıkken itibaren hiç uyandirmiyorum kendisi acinkinca veriyorum uykusu bölünmesin diye hatta bı kaç ay sonra gece tam yedirip gece uyanmasın diye vericem yemek gece yemeği kesmeyi düşünüyorum belki erken olur bilmiyorum bı bakicam ona yoksa gece uyutmuyor beni 3 saate bir uyanıyor ben uykumu alamıyorum bu sefer sabah zombi gibi dolanıyorum bazen uyanıp tekrar uyuması zor oluyor
midekoruyucu Benkeyfimkahyasi90 yok yoookkk sakın uyandırma. Alışsın bırak. Acıkırsa ortalığı yıkar zaten merak etme 😁
Prenses_annesi04 Benkeyfimkahyasi90 hayır canm zaten açıksa uyanır artık büyük benmki 10 aylık sabaha kadar uyusa keşke dokunmam cunki artık acıkınca uyaniyolar
burcuo Hkshkshsk Diş yapısına zarar veriyormuş diye duymuştum, o yüzden gece beslenmesini kesmek lazım ama ben de yapamadım henüz. 1 yaşına girecek benimki de. Ben de hiç geve uyandırıp beslemedim. İlk aylar çok düzenli uyurdu, saati gelince kendi uyanırdı acıkıp da.
Hkshkshsk burcuo benimki halen dış çıkarmadı 9 aylık olucagiz belirtidir yok zaten mamada su yani ne kadar tutabilirki benimkide eskinden düzenli uyurdu bazen gece hiç mamaya kalkmadı geçen ay hastalandı ne uyku ne yemek hiç bişey yok dün kaç defa yatırdım 20 dk sonra uyaniyordu sabahın 6 .30 kadar aynı şeyi yapıp durdu uymadı en sonunda sinirden oturup ağladım çocuğu eşime verdim sen al diye gece uyku yok sabah yerinde durmuyor yeminle yıprandım bu ay normalde oğlum böyle deqildi hastalık yüzünden bu hale geldik
burcuo Hkshkshsk Çok geçmiş olsun. Hastalıkla beraber belki de 9.ay atağı vurmuştur sizi çünkü bizde de benzer süreç oldu. Sık uyanma, uykuya direnme, ağlama krizleri, huzursuzluk vs. En kısa zamanda geçer inşallah
Benkeyfimkahyasi90 Hkshkshsk benimki 1 yaşına girecek hala diş yok hafif beyazlık var diş yok ve çok huysuz iştahı sıfır huyu suyu değişti
thecamellia Benkeyfimkahyasi90 doktorunyz öyle önermediyse eğer kaldırmanıza gerek yok bırakın uyusun çocuk millet keşke uyanmasa çok uyanıyor der sizde neden uyuyo diyosunuz 😂 2 haftalık olduktan sonr ahiç uyandırmadım ben doktorumuz gece6 saat gündüz 4 saat uyuyabilir demişti ve bu süre büyüdükçe uzar doktorunuz uyandır besle demiyorsa uyandırmayın bırakın uyusun uykuya ihtiyacı var
Benkeyfimkahyasi90 thecamellia ilk defa böyle uyudu korktum ne bilim😂uyusalar niye uyudu uyumasalar niye uyumuyor diyoruz🙈
Hkshkshsk burcuo inşallah Rabbim kimseye göstermesin valla çok zor bı kaç gün önce eve salıncak aldım onu kurduk artık birazda olsa rahatım içine koyup sallıyorum hemen yatıyor içinde o bana çok iyi geldi niniyi açıyorum hemen yatıyor
burcuo Hkshkshsk Oh mis. Ben de anakucağında sallayarak uyutmuştum o zaman. Normalde asla sallatmaz kendini ayakta bile. Çığlıklarla ağlar. O zaman direnmedi, süreç bitince anakucağını da istemedi. Bazen yöntem değiştirmek iyi geliyor 😄 amin inşallah Allah hastalık dert göstermesin
burcuo Benkeyfimkahyasi90 Ya evet öyle duymuştum. Dişlerine zarar veriyor diye. Bi araştırmak lazım tabii ama sürekli uyanmak bizi zorluyor o yönden de bırakmak iyi gelebilir 😊
thecamellia Benkeyfimkahyasi90 haklısınız ama bırakın uyusun herhangi bir sorunu yoksa siz tam emin olmak için doktorunuza danışın yine böyle şeylerde bebeğinizi bilmediğimiz için tam şunu yapın demek uygun olmaz belki bi sağlık sorunu vardır uyanması gerekşyordur bilemeyiz ama yoksa uyandırmayın bırakın uyusun sizde tadını çıkarın dinlenin 😁