Merhaba arkadaşları, 2 Ay 15 günlük bebeğim var. Burun tıkanıklığını doktoruna söyledim ve nazal krem verdi o günden sonra da hapşırma ve öksürme oluyor neden acaba? Özellikle geceleri öksürük oluyor ve ara ara hapşırma oluyor. Başına gelen var mı acaba?