Sevvalyesil Normalde mama olarak sma kullanıyordum şimdi Aptamile geçtim ve süt denettirdim bebeğime bugün 5 oldu kusması sebebi ne acaba aynı durumu yaşayan bilen varsa yardımcı olabilir mi ne yapmam gerekiyor
Pastaneusuluislakkek Sevvalyesil üşütmüş olabilir. Eğer çok kustuysa su kaybını gidermek için serum taktırsanız iyi olur