Merhaba iyi akşamlar kızım 2 buçuk yaşında idral yolu enfeksiyonundan ötürü acilde böbrek ultrasonu çekindiğimizde sağ böbreğin sol böbrekden küçük olduğunu öğrendik detaylı şekilde görüntülenmesi için doktorumuz doktorumuz bizi nükleer tıpa yönlendirdi şükür sorunsuz bir şekilde bugün çekim yapıldı ama sonuç 15 gün sonra belli olacak. Benim sorum şu böbreğin birinin küçülmesi tedavisi varmı yada bôyle bir tanı konunan birinin nelere dikkat etmesi gerekin bizi ne gibi şeyler bekliyor merak ediyorum