Merhaba kizlar oglum 33 aylik suana kadar hic tuvalet egitimine baslamadik ama hep buyudugunu beze gerk olmadgini tuvaleti falan anlattm suana kadar bezini cikarmak istemiyordu mesela bu aksam bir anda uyumadsn ben buyudum.bezi aticaz çöpe.dedi heveslendim onu korkutmadan guzelce tuvalete goturdum once anlattm tekrar oturmak istermisn bir deneyelm dedim evet dedi oturttm korkacak sandim ama.korkmadi hadi cisini yap dedim baktim sıkıyor kendini ama.cisi olmadigi icin gelmedi sonra indirdim sifonu gosterdm cektik beraber hosuna gitti yani bu demek oluyo ki artk baslayabilir miyim ama size sorum şu birde klozette kakasini cisini yaptiktan sonra temizligini nasil yapiyosunuz birde hangi aparati önerirsiniz son olarakta oglum bizimle karyolada yatiyor baslarsam yatagi nasil koruyabilirim onun yattigi kisimi korumak yeterli olur mu uzun oldu kusura bakmayin ama tecrubelerinize ihtiyacim var 🙏🏻