Mihrimahim16 Ben 2 yaşında sözel olarak öğretmeye başladım önce ne olduğunu anlasın diye 2,5 yaşında artık bezi bırakalım kızım dedim oda öok rahatsız oldu bez takılmasından kestim bşr dahada takmadım gece de gündüzde şükür bir hafta zorlandık ama sonra alıştı şimdi 3,5 yaşında arada oyuna çok dalarsa özellikşe üşüttüğünde kaçırmalar oluyor ama oda normal bence. Kesince tak çıkar yapmayın sakın kesin kararlı olun.